• Personal training
  • Small group training
  • Bootcamp
  • Voedings advies
  • Sneakerfreak

Kostas Ouzounidis

Zolang ik me kan heugen vind ik sporten leuk en interessant. Ik voetbalde vanaf mijn 7e tot mijn 16e jaar. Tijdens het voetballen is mijn knie uit de kom gegaan. Nadat ik 5 weken in het gips had gezeten was been zo dun als een satéprikker! Voetballen zat er helaas niet meer in omdat ik last hield van mijn knie. Ik werd verwezen naar een fysiotherapeut die mij hielp om mijn been sterker te maken doormiddel van fitness oefeningen. Vanaf dat moment was ik verkocht! Ik voelde dat mijn been sterker werd, hij zag er niet meer uit als een satéprikker en daarnaast voelde ik me veel beter en zat lekker in mijn vel. Ik ging me steeds verder verdiepen in fitness, personaltraining, voeding en mindset.
Op dit moment geef ik groepstrainingen en personal training bij Shape Shifters. Ik vind het prachtig om de mensen te motiveren en om ze te helpen om hun doelen te behalen!

Het trainen van de schouders.

Bij het trainen van de schouders is de techniek en de controle heel belangrijk. De schouder bestaat uit drie spierkoppen met elk hun eigen functie. Het heffen van de arm is de primaire functie (anteflexie, abductie en retroflexie.

Katja Diroen

De reden dat ik op zoek was naar een personal trainer is omdat ik vastliep met mijn eet-schema en met mijn oefeningen. Shape Shifters biedt de persoonlijke begeleiding waar ik naar op zoek was.

Wil jij ook beginnen?

Wil jij graag wat kilo's kwijt? Wil jij wat sterker worden? Of gewoon fitter worden, maar weet je niet hoe? Neem dan contact op met ShapeShifters. Wij bedenken dan een realistisch plan, specifiek voor jou!

Ik wil beginnen!